Bilka en del af 6-dagesløbet igen i 2019

Når der den 31. januar til 5. februar for 57. gang skal afvikles 6-dagesløb i København bliver det for andet år i træk med Bilka som partner og navnesponsor og altså igen under navnet Bilka 6-dagesløbet.

Samarbejdet mellem det københavnske 6-dagesløb og Bilka blev fordelagtigt for begge partnere og en stor succes i 2018. Masser af tilskuere strømmede i januar til Ballerup Super Arena, hvor de kunne nyde selskabet af Bilkas populære maskot, ulven Billie, og opleve verdensklassecykelryttere. Nu ligger det fast, at det hele gentages i 2019.

“Vi er rigtig glade for at have Bilka med ombord igen i 2019. Bilka er ikke blot en sponsor, men en god samarbejdspartner, der bidrager på mange fronter til at udvikle vores 6-dagesløb”, forklarer Michael Sandstød, ejer af det københavnske 6-dagesløb.

Bilka var første gang med som sponsor i 2017, og opgraderede i 2018 til at blive navnesponsor.

“For mig står 6-dagesløbet for masser af god stemning og glade mennesker. Jeg er glad for, at Bilka kan være med til at støtte op om det traditionsrige løb og føre traditionen videre, så vi får sat Danmark på det cykelsportslige landkort. Det er en fornøjelse at følge de unge rytteres udvikling uanset om de cykler på bane eller på landevej”, fortæller Mark H. Nielsen, direktør i Bilka.

Bilka 6-dagesløbet 2019 skal afvikles den 31. januar til 5. februar i Ballerup Super Arena. Løbet bliver det 57. 6-dagesløb i København og det 16. i Ballerup Super Arena. Billetsalget indledes den 1. oktober.